Postat de: pufarez | 11/10/2008

About me

Ceea ce va voi spune probabil ca nu va va capta atentia.Mai bine renuntati sa cititi de acum.Eu totusi am sa incep.Ei bine…sunt o japita de om.Nu o persoana din cea mai joasa speta, dar nici departe nu ating cu varful nasului.Nu sunt inteligibila ingandire si nici in scris.Duc viata dupa cum mi-o fac.Am trecut de capitolul in care obisnuiam sa fiu o nimfeta, o asa zisa Lolita.Am 17 ani si o groaza de „gargauni” care-mi macina fiecare particica din encefal si-mi mananca incet incet, plamanii.

De ce mi-am facut blog?Din cauza spiritului de turma, probabil.Sau poate nu.Nici eu nu stiu.Nu-ti pot spune, draga cititorule, ca ceea ce voi abera eu aici va fi un lucru nou pentru tine sau ceva care sa te intereseze sau sa te surprinda.Asa ca nu-l citi!


Responses

  1. Man mai bine iti faci un blog kalumea (nu la continut ma refer) http://www.vreaublog.eu/ vezi ce oferte avem si contacteaza-ne!


Lasă un răspuns

Categorii

