Postat de: pufarez | 12/10/2008

ce sa vezi

Azi, ca orice om care nu are ce face duminica dupa-amiaza, m-am gandit sa ies si eu pe afara.Mergand grabita pe strada (caci eram in intarziere) spre statie, exact la o intersectie, ce sa vezi?O multime de oameni care se tot inghesuiau, isi dadeau coate pentru a vedea centrul strazii, punctul spre care toate privirile se atinteau.Mai era o masina de politie.Ideea e ca eu am fost uimita de cata lume s-a strans, cata lume s-a oprit din traseul ei initial sau cate persoane au iesit din apartamente pentru a fi mai aproape de ceea ce se intampla acolo.Ce putea sa fie? Normal ca un accident.Zici ca se pogorase eu stiu cine ca sa-i binecuvanteze pe toti :)).Femeie!Vezi ca ai mancarea pe foc si ti se arde, iar plozii tai plang caci ti-au observat lipsa.Barbate, e duminica ta libera!N-ai un meci sau o stire de vizionat sau eventual un bec de pus?Sau odihneste-te, ca maine te duci la servici.Crezi ca oamenii aia nu-si pot face meseria daca nu stai tu cu ochii pe ei?Bineinteles ca am trecut in mare graba pe langa ei, chiar si inghiontindu-i, deoarece imi stateau in drum, neatenti la ceea ce se intampla in stanga, dreapta sau in spatele lor.Doamnee!ce ţaţe sunteţi!!


Lasă un răspuns

Categorii

