Postat de: pufarez | 19/10/2008

Vreau sa fiu balerina

Nu am avut timp sa postez ieri pentru ca am ajuns foarte tarziu acasa, cam pe la 12 fara ceva, fiindca am fost la Gala Baletului Rus la Sala Palatului.Baletul a fost frumos.Nu-mi placeau mainile mele singuratice care se imbratisau una pe alta, capul mare al baiatului din fata mea, din cauza caruia m-am tot fatait din stranga in dreapta si apoi faptul ca nu putea sa stea 5 minute fara s-o pupe pe gagica cu care era.(„Heeey nu va mai pupati :(” )La un moment dat, ma trezesc din visarea mea cu un cot de la colegul meu, care ma intreaba daca vreau suc. („Dude, am unul in mana, esti chior?!”) Nu vreau, mersi🙂.Si am vazut diferenta dintre baieti.Aveam 3 specimene in fata mea.Balerinul (de la care nu puteai sa-ti iei ochii…de la….fata si spatele lui sa spunem asa)exagerat de gratios, tipul-cap-mare din fata mea, atentul, si colegul de langa mine, taranul.Iar eu, singura.Ma intrebam ce fel de persoane mai exista in sala aceea, ma uitam la capetele lor (la aproape toata sala, fiindca eram intr-un loc deosebit de execrabil (adica prin spate)) si ma gandeam cate ganduri diferite, cate experiente de viata diferite.Balerinii, cate spectacole or mai fi avut?Ce simt ei cand fac chestia asta?Aplauzele sunt singurele care de fapt chiar ii bucura?
M-am trezit de la 6 jumate, asta dupa ce n-am dormit destul in noaptea cu inspectia, apoi a fost raceala, apoi consiliul si acum burta.La consiliu a fost bine.Am luat niste afise care trebuie sa le lipesc la mine in liceu, al carui vicepresedinte sunt😛, unele sarcini, and so on.Pentru balet bineinteles ca mi-am dat garderoba cu susu-n jos, deoarece nu gaseam nimic elegant.M-am rezumat la un sacou, pantaloni, cizme, trenci, geanta si accesorii pe masura.Am avut o zi plina ieri, activitatile fiind plasate la extremele zilelor, si sunt foarte obosita.


Responses

  1. ai sanse:))

  2. nu stiu cum suporta ei sa ii priveasca atatia oameni:-S…
    daca ai vrea sa devii balerina mai intai gandeste-te daca le poti face fata acelor priviri, unele care te incurajeaza, altele dincontra, care parca ar vrea sa te scoata din scena..(nu as face-o pentru nimic in lume:))…)….dar e bine ca ai atata curaj🙂

  3. felicitari pentru faptul ca ai prins baletul rus! danseaza de parca nu ar fi reali, ai nostri nici nu se compara cu ei!

  4. a nu e serioasa faza, e un fel de gluma😛

  5. eu, cred ca as vrea sa devin cioban😆 … iti dai seama, cate ganduri erau in sala aia…
    P.S. …Colegu care te intreba de suc..poate de fapt vroia altceva😛 !!!

  6. citez: „vreau sa imi pun pe blog poza fara cap, sa nu ma recunoasca lumea” :))

    vreau si eu pozele de ieeeri


Lasă un răspuns

Categorii

