Postat de: pufarez | 04/01/2009

la anu’…

anul asta o sa fiu mai buna

anulasta o sa fiu mai darnica

anul asta o sa fiu mai intelegatoare

anul asta o sa invat sa ascult mai mult

anul asta o sa termin fiecare lucru care-l incep

anul asta o sa-mi dau seama ca n-o sa fac fata la toate lucrurile in care ma implic, deci

anul asta o sa ma implic in mai putine activitati

anul asta o sa cheltui mai putini bani

anul asta o sa ma las de fumat

anul asta o sa mananc mai mult

anul asta o sa iau in fiecare dimineata micul dejun

anul asta o sa fiu mai calma

anul asta o sa iau note mai bune

anul asta n-o sa mai fac multe absente

anul asta o sa ma gandesc serios la ce o sa fac in viitor

anul asta chinezesc o sa termin de citit 100 de carti

anul asta o sa ma indragostesc, pentru ca

anul asta o sa-mi apara fat frumosu’

anul asta o sa-mi iau un job

anul asta n-o sa indeplinesc tot ce mi-am propus, deci..

la anu’

SI VOUA LA MULTI ANI!


Responses

  1. Si de ce nu vrei sa le indeplinesti ?

    La multi ani !

  2. Ha, ha, ha… Mi-a plăcut… Sper să-ţi reuşească măcar o parte…

  3. La multi ani pe noul an si Welcome back!!!

  4. Ei bine, iata ca eu am realizat ceva ce ti-ai propus tu: m-am lasat de fumat. Si la mine n-a fost pe lista😀


Lasă un răspuns

Categorii

