Postat de: pufarez | 18/01/2009

ce faci când n-ai ce face şi n-ai chef să faci nimic

începusem să enumăr nişte lucruri, care au ajuns să fie şterse.unde se duc lucrurile şterse?
în ultimul timp, uit din ce în ce mai multe lucruri.pe de-o parte, e bine.unde se duc lucrurile uitate?când se întorc?
îmi amintesc frânturi din ce-a fost odată.sunt cuvinte care-mi aduc secvenţele în minte.mereu a fost aşa.şi mereu o sa fie la fel.
vreau înapoi lucrurile din recycle bin, după ce l-am golit cu câţiva ani înainte.îmi vreau înapoi lucrurile din vid, din necunoscut.Doar îmi aparţin.Au fost ale mele odată.Dar nu poţi să le readuci când ţi se năzare ţie.Trebuie să le întrebi.Şi de ce n-ar vrea să se întoarcă la creatorul lor?Acolo unde le-a fost bine pe vremuri?
Pentru că au fost aruncate.Şi uitate…


Responses

  1. Mi-a plăcut foarte mult ce ai scris, mai ales partea cu „unde se duc lucrurile şterse”? Citisem odată o întrebare foarte intersantă – „Unde se duce mâncărimea când o scarpini”?!

  2. O vorba pe-aici, pe undeva spune ca „cel mai greu e sa nu faci nimic, nu stii niciodata cand se termina.”
    Multe zambete !

  3. este super!!!! si cred ca asta este realitatea! nu stii nici-o data cand ai nevoie de cava care ai aruncat etc. ori cum este interesant1

  4. stiti ce? este adevarat si va mint!!!!!!!!

  5. e ca ”unde se duce foamea cand mananci” sau unde se duce tristetea cand esti fericit…

  6. e super imi place ce ai scris:):)


Lasă un răspuns

Categorii

