Postat de: pufarez | 24/01/2009

Foly

Cu o atmosferă monotonă-n clasa-n care suntem captivi în fiecare zi pe săptămână, timp de 6-7 ore fulgerătoare de-ncete stăm şi astăzi îmbâcsiţi de praful de cretă întipărit în piele şi-n haine şi de gândurile întortocheate ale aroganţilor profesori.
În ochii tăi surâzători şi plini de probleme-n care se reflectă pasta albastră a ieftinului pix Bic, se desfăşoară o luptă continuă între lacrimi calde de ploaie şi soare.
Degetele cu unghiile vopsite multicolorat şi roase de griji apucă pixul şi scriu o frază căreia nu-i cunosc sensul.Detaşarea lor de obiectul de scris aruncat nu provoacă şi o detaşare de realitate.
Singurele imagini întipărite-n minte sunt mâna înfiptă in maxilar şi versurile unor melodii triste tipărite la spatele caietului.
Dar ceasul arată fără zece şi sunetul bine-cunoscut al ţipătorului clopoţel ne trezeşte din realitatea visătoare.
Ştiu urmarea…un miros de fum de tutun şi-un alt peisaj.Dar noi ştim că o sa ne întoarcem iar în băncuţa înmuiată-n gândurile noastre.
Clopoţelul ne anunţă despărţirea şi reîntâlnirea, şi va face asta mult timp.Până atunci când gândurile noastre nu or să mai împărtăşească aceiaşi bancă.
Dar ştii că tot colega mea de bancă, care mă ţine de mână pe scările tăcute atunci când lumea provoacă lacrimi şi durere o să rămâi.

Învechită de când s-a scris.De mult.Între timp, s-au schimbat multe.Ne-am luat tablă magnetică, tu nu mai scrii cu pixul Bic şi nu mai frecventăm scările.

Lumea e la fel.

Pentru că niciodată n-o sa ne uitam colega/colegul de bancă.

„Mi-e dor de ce-o să se întâmple.”


Responses

  1. te ubesc fa tampito (chiar k s’au schimbat multe…acum e banca mea. nu a noastra :)))>:D<

  2. Felicitări pentru postare, mi-a plăcut foarte mult şi mi-a reamintit de anii în care mergeam la şcoală. Am devenit un pic nostalgic… O zi bună…

  3. Da, frumoase amintiri. Nu ai cum sa uiti ceva frumos.
    Multe zambete !


Lasă un răspuns

Categorii

