Postat de: pufarez | 19/08/2009

Cum o pereche atat de frumoasa de pantofi poate provoca atata durere?

Vreau ca atunci când rătăcitoare-mi va fi calea să te propteşti în drumu-mi greşit.O să punem ghemotoace de vată pe ţepii spinoşi ai florilor plantate în locurile rămase goale.Gradina va creşte şi va rămâne, sper eu, nemuritoare şi nepericuloasa, astfel.Să mă pierd în labirintul glasurilor şi miresmelor ce creeaza nesiguranţă şi enervare şi să ma prindă strânsoarea mâinii plină de siguranţă.M-am umplut de bătături umblând după acea mâna.Acum, mi-e greu să păşesc.Mă chinui, umblând prin propria-mi grădină.N-am gânduri să le ung şi fericire să le strâng.

-Cum să vrei să scapi de durerea asta divină?

-Să priveşti nepăsătoare când nu vrei s-o faci! Să sari peste bordurile ce-o înconjoară şi să îmi asculţi aberaţia.Să te fereşti de gropi şi spini, de strânsori.Dar eu merg, cu bătături, prin propria-mi grădină.


Responses

  1. De fapt te gandesti la balerinii tai care te bat=))


Lasă un răspuns

Categorii

